Бажання
Додайте товари до списку бажань
0

Велосипед MERIDA ONE-SIXTY 700

ONE-SIXTY 700 володіє всіма передовими характеристиками ендуро, притаманними нашим радикальним випробувань та зазначеному нагородами дизайну, але при цьому має дорогу і повнофункціональну повністю алюмінієву раму. Це означає сучасну геометрію з жорстким ударом і нашу кінематичну підвіску FAST, яка забезпечує приборкання хаосу поряд з якісною підвіскою Marzocchi. Перевірена часом 12-швидкісна широкодіапазонний трансмісія SRAM забезпечує надійне перемикання передач раз за разом, а чотирьохпоршневі гальма дозволяють тримати все під контролем.

Еволюція чи революція? А може, і те, і інше? ONE-SIXTY - це радикальний дизайн, відзначений нагородами, який піднімає нашу потужну платформу для ендуро на нову висоту. Це також добре, бо, опинившись там, він готовий зірвати самі довгі і важкі спуски. Наша перевірена система підвіски використовує конструкцію flexstay з регульованим рокером, так що незалежно від того, чи будете ви використовувати його як повний 29er (хід 162 мм) або змішаний 29/27,5" (хід 171 мм), геометрія збережеться. Радикально крутий кут підсідельної труби 79° для лазіння по козячим стежках, кут нахилу голови 64° і вилка 170 мм для подолання хаосу на спусках. Наші розміри AGILOMETER дозволяють райдерам використовувати більш довгу або коротку раму незалежно від їх зростання, а підвіска стає більш прогресивної по мірі збільшення розміру, і все це з длинноходным підсідельним штирем. Прокладка тросів WIRE PORT і надійний нижній гвинт з різьбою доповнюють комплект, а карбонові рами оснащені вбудованими інструментами і магнітними утримувачами для пляшок FidLock.

  • Повністю алюмінієва рама з кінематикою підвіски FAST і нової радикальної ендуро-геометрією.
  • Колеса різного діаметра або колеса 29 дюймів, система розмірів AGILOMETER
  • Вилка Marzocchi Z1 і амортизатор Bomber Air, перевірена 12-швидкісна трансмісія SRAM
  • Покришка Maxxis Double Down ззаду і EXO+ спереду
  • Довгохідний підсідельний штир
  • Потужні 4-поршневі дискові гідравлічні гальма

Характеристики:

  • РАМА: ONE-SIXTY LITE III, 171 mm suspension travel mullet / 162 mm suspension travel 29", aluminium, 29x2.5" max. wheelsize, 148x12 mm axle standard, BSA bottom bracket standard
  • РОЗМІР РАМИ: XShort, Short, Mid, Long, XLong
  • ВИЛКА: Marzocchi Z1, Air, 170 mm suspension travel, Tapered, 44 mm fork offset, 29x2.6" max. wheelsize
  • АМОРТИЗАТОР: Marzocchi Bomber Air, platform
  • ГАЛЬМА: Sram DB8, 4 piston
  • РОТОРА: Sram CenterLine, 200 mm
  • РУЛЬОВА КОЛОНКА: Acros ICR MERIDA EXTERNAL neck, Upper and lower IPS sealing
  • КЕРМО: MERIDA EXPERT TR II, aluminium, 780 mm width, XS/S 18 mm rise, M/L/XL 30 mm rise
  • ВИНОС: MERIDA EXPERT eTRII, aluminium, 35 mm diameter, 0° stem angle, 40 mm
  • ГРІПСИ: MERIDA EXPERT EC
  • ЗАДНІЙ ПЕРЕМИКАЧ: Sram NX Eagle
  • МАНЕТКИ: Sram NX
  • ДРОППЕР: MERIDA TEAM TR II, 34.9 mm diameter, 0 mm setback, all sizes 30-230 mm travel seatpost
  • ЗАТИСКАЧ СІДЛА: MERIDA EXPERT
  • СІДЛО: MERIDA EXPERT SL, V-mount, incl. MERIDA minitool
  • ЛАНЦЮГ: Sram SX Eagle
  • ЗАХИСТ ЛАНЦЮГА: MERIDA EXPERT TR ISCG05
  • ШАТУНИ: Sram NX Eagle DUB, 32 teeth, 170 mm for all sizes
  • КАСЕТА: Sram PG-1210 Eagle, 10-50 teeth, 12 speed
  • КАРЕТКА: Sram DUB BSA 73 MTB WIDE
  • ВТУЛКИ: Novatec SL-TEAM D041SB-B15 / Novatec SL-TEAM D462SB-S3S-B12-11S, 110x15 mm width front hub, 32 spoke holes, 6 bolt, 148x12 mm width rear hub, 32 spoke holes, 6 bolt
  • ОБОДУ: MERIDA EXPERT TR II, 28 mm inner width, aluminium, Tubeless ready (tubeless tape valves and not included), rear 27.5" up to Size M / L & XL rear 29"
  • ПОКРИШКА ПЕРЕДНЯ: Maxxis Assegai, 29x2.5", fold, TR EXO+ 3C MaxxGrip
  • ПОКРИШКА ЗАДНЯ: Maxxis DHR II, 27.5x2.4" XS/S/M 29x2.4" L/XL, fold, TR DD 3C MaxxTerra
  • ОСІ: MERIDA EXPERT TR, including removeable lever, 6/4 mm allen key
  • СПИЦІ: Double Butted Black stainless
  • ВАГА: 16.67 kg, weighed at frame size M
  • МАКСИМАЛЬНА ВАГА: 135 кг, Total weight of bike, rider and luggage

Геометрія:

РОЗМІР РАМИ XSHORT SHORT MID LONG XLONG
РОЗМІРИ ПОКРИШОК 29" 29" 29" 29" 29"
ST ПІДСІДЕЛЬНА ТРУБА MM 400 410 425 445 470
TT ВЕРХНЯ ТРУБА MM 532 559 586 618 649
CS ДОВЖИНА ПІР'Я MM 437.5 437.5 437.5 437.5 437.5
HTA КУТ РУЛЬОВОЇ КОЛОНКИ ГР 65 65 65 65 65
STA КУТ ПІДСІДЕЛЬНОЇ ТРУБИ ГР 80 80 80 80 80
BD ПРОВИС КАРЕТКИ MM 35 35 35 35 35
HT ВИСОТА РУЛЬОВОГО СТАКАНА MM 95 95 95 105 120
FL ДОВЖИНА ВИДЕЛКИ MM 557 557 557 557 557
R РІЧ MM 426 453 480 509 535
S СТАК MM 607 607 607 616 629
WB КОЛІСНА БАЗА MM 1177 1204 1232 1265 1298
SH СТЕНДОВЕР MM 730 735 738 735 730

Технології:

PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINUM. При створенні алюмінієвих рам високого класу ми використовуємо перевірений часом алюміній PROLITE 66 (6066), оскільки він неймовірно легкий і міцний. Крім того, він відмінно поєднується з нашою технологією гидроформовки, дозволяючи нам створювати складні форми, що відрізняються потрійний товщиною стінок, майже карбоноподобным зовнішнім виглядом і найкращим співвідношенням жорсткості і ваги. Хоча менш міцні сплави можуть бути дешевше, цей сплав є ідеальним вибором для високопродуктивних велосипедних рам.

HFS - HYDRO FORMING SYSTEM. Щоб отримати максимальну віддачу від алюмінієвої труби в плані форми або зміни товщини стінки, ми застосовуємо різні форми маніпуляцій. Найбільш складним, але й найбільш ефективним є гидроформинг, при якому алюмінієва труба вставляється в негативну форму, і через неї під тиском продавлюється гаряча емульсія з води і масла. Кінцевим результатом є алюмінієва труба ідеальної форми, яка дозволяє нам створювати чудові і легкі алюмінієві рами.

X-TAPER HEADTUBE. Точність рульового управління життєво важлива для безпечного керування, і X-TAPER HEADTUBE дозволяє нам значно підвищити точність. Використання верхніх підшипників 1 1/8" і нижніх 1 1/4" або 1 1/2" допомагає впоратися з навантаженнями, які сучасна їзда та обладнання можуть надавати на головну трубу, і при цьому не додає зайвої ваги. Це дозволяє легко встановлювати конічні вилки і забезпечує точність і впевненість рульового управління.
SMOOTH WELDING. Цей процес ми використовуємо для додання зварних швах красивою плоскій поверхні замість ефекту "стопки монет", який часто виникає під час зварювання TIG. Зварювальник використовують зварювальний пальник, щоб двічі пройтися по шву, допомагаючи його розгладити. Для цього потрібна велика майстерність, але у результаті виходять міцні і елегантні рами, які на перший погляд виглядають як рами з карбонового волокна.
INTERNAL CABLE ROUTING. На більшості наших рам ми прокладаємо проводку тросів і шлангів через раму. Кабелі входять і виходять з рами через гладкі гнізда, чи ми використаємо одну з наших інших систем, таких як SMART ENTRY або WIRE PORT. Прокладка кабелів усередині рами захищає їх від зовнішніх впливів, надає чистий і акуратний вигляд і може забезпечити аеродинамічні переваги.
NON-SLIP TIGHTENING. Ця система означає, що для затягування важливих болтів вам знадобиться тільки один інструмент TORX 30, що полегшує їх фіксацію під час руху по трасі, а також прискорює і спрощує технічне обслуговування. Болти мають головку спеціальної форми на одному кінці, яка входить у відповідне поглиблення в рамі, запобігаючи обертання. Це означає, що в раму не вклеюється ніяка фурнітура, тому пошкоджену різьбу або болти можна легко замінити.
P-FLEX. Конструкція підвіски, в якій традиційний шарнір в пір'ї виключено на користь конструкції flexstay. При цьому використовується податливість матеріалу та особлива форма труб, що дозволяє верхньому і нижньому пір'ям розсуватися по мірі руху підвіски. Прибравши шарнір в пір'ї, ми економимо вага, знижуємо потреба в обслуговуванні і підвищуємо жорсткість конструкції рами.
WIRE PORT. MERIDA розробила кермові колонки, які дозволяють всім кабелях управління від керма входити в раму через кришку рульової, створюючи чистий і лаконічний вигляд, дозволяючи зробити більш легку, міцну і аеродинамічної конструкцію рами, ніж при використанні звичайних кабельних портів. Залежно від моделі, кабелі прокладаються повністю всередині через руль і винос або полуинтегрированно, коли кабелі входять у раму під виносом.
FAST KINEMATIC. Кінематика задньої підвіски, що використовує конструкцію flexstay для мінімізації ваги і необхідності обслуговування. Кожен розмір рами має різну ступінь прогресії, причому моделі з більшою довжиною мають збільшений темп прогресії, щоб краще підходити для більш жорсткого катання та/або важких райдерів. Регульований фліп-чіп можна використовувати для установки коліс розміру 29 або 27.5/29, зберігаючи при цьому геометрію для стабільної керованості. Flexstay-Adjustable-Size-Tuned kinematic: Швидко, тому що це так.
LONG FENDER. Точки кріплення додаткового подовженого крила для підвищення захисту в порівнянні зі стандартним коротким крилом. Повнорозмірне крило зменшує кількість бруду і водяних бризок з заднього колеса, зберігаючи чистоту і сухість, а також продовжуючи термін служби підшипників і тросів. Завдяки болтовим кріпленням крило жорстко фіксується, що знижує рівень шуму і не пошкоджує лакофарбове покриття байка.
Оцініть товар
Надіслати

Велосипед MERIDA ONE-SIXTY 700 III1 - L, [GUNMETAL GREY(SILVER/BLACK)]

Немає в наявності
Артикул: A62411A 01136
134 040 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань

Виберіть колір
Повідомити, коли з'явиться
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список очікувань
Характеристики
Назва Велосипед MERIDA ONE-SIXTY 700 III1 - L, [GUNMETAL GREY(SILVER/BLACK)]
Хід вилки 170
Хід рами 162
Стиль катання Enduro

Підготовка замовлення до відправки займає від 1 до 3 днів, якщо Вам критичні сроки, уточнюйте перед замовленням

"Новою поштою" по Україні від 50 грн.   Укрпоштою за кордон   Більше інформації про доставку

  • Онлайн оплата
  • Переказ на карту
  • "Покупка частинами" від Monobank

Більше інформації про оплату

Гарантія від виробника

Вгору